نازنین دانشور-مدیر وب سایت تخفیفان

نازنین دانشور
استاندارد

نازنین دانشور موسس اولین وب سایت خرید و تخفیف گروهی ایران است.
در جشنواره وب ایران سال 90به عنوان کارآفرین برتر معرفی شده و تندیس جشنواره را به خود اختصاص داده است و در دو سال گذشته تندیس بهترین وب سایت خرید گروهی ایران را از آن خود کرده است.
نازنین دانشور
درباره نازنین دانشور
او متولد 1362 در تهران ،لیسانس مهندسی نرم افزار و فوق لیسانس آی تی از دانشگاه امیر کبیر دارد.او در زمینه تجارت الکترونیک در داخل و خارج از ایران فعالیت داشته اشت.
سابقه کاری نازنین دانشور و ایده تخفیفان
او سابقه کار در بخش فنی شرکت Groupon آلمان را دارد و ایده راه اندازی سایتی مشابه به این شرکت را در ایران داشته و در مدت زمانی که کارمند این شرکت بوده روی این پروژه فعالیت داشته و همیشه علاقمند بوده است که کسب و کار مستقلی را راه اندازی نماید.
کار اصلی سایت تخفیفان را با همکاری یکی از همکاران آلمانی اش انجام داده و بخش فنی سایت را خودشان راه اندازی میکنند و فعایت سایت را آغاز می کنند.
تخفیفان کارش رو از ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ با اولین پیشنهاد که رستوران پدر خوب بوده شروع کرده است.
نحوه کار سایت تخفیفان
تخفیفان نخستین و بزرگترین وب‌سایت تخفیف گروهی ایران و نوین ترین روش تبلیغات برای صاحبان کسب و کار هست. صاحبان کسب و کار بدون هیچ هزینه اولیه با ارایه تخفیف برای مدت زمان کوتاه روی تخفیفان خودشون رو به مشتری‌ها معرفی می‌کنند. مشتریان هم از تخفیف‌های بالا برخوردار می‌شن و با جاهای جدید آشنا می‌شن و اگر از اون مرکز یا محصول خوششون اومد مشتری دایم می‌شوند
برای افزایش ترافیک سایت اولین کاری که انجام شده است استفاده از سیستم تبلیغاتی گوگل بود. کلیدواژه‌هایی را انتخاب شده تا مردم با جستجوی آنها تبلیغ تخفیفان را ببیند و به سایت تخفیفان هدایت شوند. از بنرهای تبلیغاتی نیز استفاده می‌شود.
معمولا کسب‌و‌کارها به یک سایت نوپا اعتماد نمی‌کنند ،نازنین دانشور داستان مذاکرات برای ارائه کوپن‌های تخفیف را این گونه تعریف میکند :” اولین مذاکره زمانی انجام شد که من در ایران نبودم! یک روز خواهرم با پدرم به رستوران رفته بودند. پدرم مدیر رستوران را صدا کرده بود و سر میزشان توضیح داده بود که ما چنین کاری انجام می‌دهیم! و شما تخفیفی درنظر بگیرید تا ما مشتریانی به رستوران شما بفرستیم. آن مدیر هم استقبال می‌کند و بدون هیچ قراردادی همکاری آغاز می‌شود. سپس از آرایشگاهی که مادرم می‌رفت و عینک‌فروشی که پدرم عینک می‌خرید و … فعالیت آغاز شد. بعد قراردادهایی تنظیم کردیم و کار جدی‌تر شد. خیلی موارد را خودمان بلد نبودیم و با سعی و خطای زیاد کارها را پیش می بردیم. ما سعی کردیم در هر زمینه با برندهای خوب همکاری کنیم.”
بودجه اولیه
بودجه اولیه راه اندازی این ایده حدود ۵۰ میلیون تومن بوده است.
اهداف
-ایجاد سیستمی است که خانم ها هم می توانند به بهترین نحو فعالیت کنند و در گیر کردن توانایی های بالقوه خانم ها در این سیستم است .
-معرفی مکان های جدید برای همه افراد و استفاده از تخفیف.
-ایجاد ترافیک و افزایش درآمد برای صاحبان مشاغل.
نظر نازنین دانشور در مورد فعالیت در ایران
“من در خارج از ایران موقعیتی نسبتا خوب و شغل پایداری داشتم و وقتی برگشتم همه به من می‌گفتند که چرا به ایران برگشتم. دلیلش حس خاصی بود که به من می‌گفت می‌توان در ایران کار خوبی ارائه کرد و نمی‌خواستم تا آخر عمر خودم را ملامت کنم که می‌شد در ایران کسب‌و‌کار موفقی راه‌اندازی کرد و من اینکار را نکردم. الان از موقعیت خودم و بچه‌های تیم راضی هستم و اینجا در شرکت مانند یک خانواده هستیم. همه به یکدیگر کمک می‌کنیم. خوشحالم که توانستیم روحیه خوب و متفاوتی در شرکت ایجاد کردیم”.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *